جستجوی تگی:

توسعه-کسب-و-کار-فناوری

صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 35 | 1 - 20
برو به صفحه :
تعداد در صفحه:
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - ژاپن: بهشت نوآوری و خلاقیت، جهنم کارآفرینی
ژاپن: بهشت نوآوری و خلاقیت، جهنم کارآفرینی
ژاپنی‌ها همیشه در ارائه محصولات جدید، نوآوری را سرلوحه طراحی‌های خود قرار می‌دهند. در واقع کشور ژاپن بهشت نوآوری است، با این حال کارآفرینی در این کشور با ضعف‌هایی روبرو بوده است. بسیاری فرهنگ و...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
نگارش مدل کسب و کار، ممکن است برای بسیاری دشوار باشد. در این گزارش کوتاه، چگونگی طراحی یک مدل کسب و کار در چهار گام تشریح می‌شود.
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - چگونه یک برنامه کسب و کار بنویسیم.
چگونه یک برنامه کسب و کار بنویسیم.
هر کسب و کاری نیاز به برنامه‌ریزی دارد. بسیاری از متخصصان معتقداند که در کنار هر کسب و کار، باید یک برنامه کسب و کار نیز وجود داشته باشد. نوشتن برنامه کسب و کار برای برخی، کاری عبث و وقت‌گیر به...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
پتنت کردن یافته‌ها همیشه برای شرکت‌های کوچک و فناور چالش‌هایی به همراه داشته است. در اینجا برخی از این چالش‌ها مطرح شده‌است و راهکاری برای شرکت‌های فناوری به‌منظور استفاده از پتنت‌ها با هزینه کم...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
هرچند برون‌سپاری به عنوان یک ابزار کارآمد برای توسعه کسب و کار در جهان شناخته می‌شود، اما این کار چالش‌هایی دارد که در این گزارش به بررسی برخی از این چالش‌ها پرداخته می‌شود.
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
بازاریابی محصولات فناوری بالا با دیگر محصولات تفاوت عمده‌ای دارد؛ دلیل این امر، ویژگی‌های منحصر به فرد این حوزه است. در این گزارش، ویژگی‌های بازاریابی شرکت‌های فناور معرفی شده و راهکارهایی برای...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
کارآفرینان کسب و کارهای کوچک باید اطلاع دقیقی از هزینه‌های ثابت و متغییر خود داشته باشند. این هزینه‌ها در نهایت می‌تواند برای تعیین قیمت نهایی محصول مورد استفاده قرار گیرد. در این گزارش به معرفی...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - نکاتی مفید برای کارآفرینان نوپا در حوزه فناوری بالا
نکاتی مفید برای کارآفرینان نوپا در حوزه فناوری بالا
پیش از شروع یک کسب و کار تازه در حوزه فناوری بالا، نکاتی کلیدی وجود دارد که دانستن آنها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. درک صحیح از ایده و نوآوری، چگونگی پیاده‌سازی و مواردی درباره استخدام...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
بسیاری از شرکت‌های نوپا، نیاز به سرمایه‌گذار دارند. بهترین ابزار برای جلب سرمایه‌گذار، ارائه برنامه کسب و کار (Business Plan) صحیح است. چگونگی نگارش این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذار را...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - نقش طلایی شرکت‌های کارآفرین نوپا برای اقتصاد کشور
نقش طلایی شرکت‌های کارآفرین نوپا برای اقتصاد کشور
شرکت‌های کارآفرین نوپا بیشترین مواهب اقتصادی را برای یک کشور ایجاد می‌کنند. بنابراین باید از کارآفرینان جوان که صاحب ایده‌ای نو هستند حمایت شود. در این بین دانشگاه‌ها نقش بسیار پررنگی دارند که باید...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
بسیاری از کارآفرینان تصور می‌کنند که تولید یک محصول خوب تضمین کننده کسب و کاری خوب است. اما در عمل، تولید محصول، تنها نیمی از کار است. در حوزه فناوری بالا که هر روز نیاز مشتریان دستخوش تغییر...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
فروش ایده یکی از ساده‌ترین مسیرهای کسب در امده از خلاقیت است. برای خرید و فروش ایده روش منحصر به فردی وجود ندارد. در این گزارش مراحلی پیشنهاد شده که با طی آن شانس موفقیت خود را در فروش ایده افزایش...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - فرصت‌شناسی در کسب و کار، رمز موفقیت کارآفرینان
فرصت‌شناسی در کسب و کار، رمز موفقیت کارآفرینان
از ارائه ایده تا راه‌اندازی یک شرکت نوپا در حوزه فناوری بالا، راه درازی است. فرصت‌شناسی یکی از عوامل موثر در این مسیر است، در واقع این که یک کارآفرین بتواند برای مسیر تبدیل ایده به محصول، فرصت‌ها و...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
فضای نفس‌گیر رقابت بازار موجب شده تا شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا مجبور به بهبود دائمی عملکرد خود باشند. یکی از ابزارهای مورد استفاده در این مسیر، مدیریت صحیح نیروی انسانی است. شایستگی نیروی...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا، معمولا محصول یا خدمت جدیدی را به بازار عرضه می‌نمایند. اما این جدید و نو بودن، ضامن فروش موفق نیست. بازاریابی، کلید اصلی موفقیت مالی است. اما بازاریابی به تنهایی...
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
بازاریابی، همیشه یکی از دغدغه‌های شرکت‌های فناور بوده است. به‌صورت سنتی، روش‌هایی برای بازاریابی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ارسال نامه، تبلیغات رسانه‌ای و شرکت‌ در نمایشگاه‌ها اشاره نمود....
 توسعه-کسب-و-کار-فناوری - روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
در این گزارش چگونگی تعیین هزینه‌های یک محصول برای تعیین نقطه سر به‌سر ارائه شده است. با بدست آوردن نقطه سر به‌سر می‌توان نقطه آغازی برای قیمت‌گذاری داشت و بر مبنای سیاست‌های شرکت، قیمت نهایی محصول...
صفحه اول < صفحه قبلی 1 2 صفحه بعدی > صفحه آخر
صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 35 | 1 - 20