جستجوی تگی:

مرکز-کسب-و-کار-فناوری

صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20
برو به صفحه :
تعداد در صفحه:
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - 5 کاری که باید شرکت‌های نوپا برون‌سپاری کنند.
5 کاری که باید شرکت‌های نوپا برون‌سپاری کنند.
شرکت‌های نوپای باید بتوانند از انرژی خود برای توسعه کسب و کار استفاده کنند. معمولا مدیران خود را درگیر برخی فعالیت‌هایی می‌کنند که آورده زیادی برای آنها ندارد. در اینجا 5 فعالیتی که باید توسط...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - 5 کلید طلایی برای موفقیت شرکت‌های کارآفرین در فناوری‌های نوین
5 کلید طلایی برای موفقیت شرکت‌های کارآفرین در فناوری‌های نوین
پند و اندرز همیشه خاص پیران نبوده و گاهی بازگویی تجربیات یک مدیر موفق می‌تواند راهگشای جوانان باشد. سوازن استینبرگر، مدیر یکی از شرکت‌های موفق در آمریکا، 5 نکته کلیدی برای موفقیت کارآفرینان نوپا را...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - 7 اشتباه مرگبار مالی و حسابداری در شرکت‌های نوپا
7 اشتباه مرگبار مالی و حسابداری در شرکت‌های نوپا
شرکت‌های نوپا ممکن است در بخش مالی و حسابداری دچار اشتباهاتی شوند که به کسب و کار آن لطمه وارد کند. 7 اشکال عمده که کارآفرینان شرکت‌های نوپا باید از آن پرهیز کنند در ذیل آمده است.
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - آیا آمریکا در نقطه اوج کارآفرینی در حوزه فناوری‌های بالا قرار دارد؟
آیا آمریکا در نقطه اوج کارآفرینی در حوزه فناوری‌های بالا قرار دارد؟
آمریکا همیشه به‌ عنوان کشور کارآفرین در جهان معرفی شده ‌است. بنیاد کافمن، اخیرا گزارشی درباره روند کارآفرینی در فناوری‌های بالا در آمریکا تهیه نموده است که نشان می‌دهد برخلاف تصور عموم، کارآفرینی...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - آیا هند می‌تواند پتانسیل‌های کارآفرینی و نوآوری خود را آزاد کند؟
آیا هند می‌تواند پتانسیل‌های کارآفرینی و نوآوری خود را آزاد کند؟
هند به عنوان یکی از کشورهای با پتانسیل بالا، هنوز در بخش کارآفرینی و نوآوری با مشکلات جدی روبرو است به طوری که بسیاری از پتانسیل‌های این کشور پر جمعیت به مرحله ظهور نرسیده است. گره‌های بسیاری در...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - اتخاذ حداقل 5 مدل کسب و کار مختلف به‌صورت هم‌زمان
اتخاذ حداقل 5 مدل کسب و کار مختلف به‌صورت هم‌زمان
بسیاری از محققان معتقداند که دوره اتخاذ یک مدل کسب و کار در شرکت‌های فناور به سر رسیده است. در حال حاضر با توجه به تغییرات سریع بازار، شرکت‌های فناور بهتر است حداقل از 5 مدل کسب و کار مختلف به طور...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تقویت بخش بازاریابی
استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تقویت بخش بازاریابی
شبکه‌های اجتماعی ابزاری بسیار مناسب در خدمت شرکت‌های فناور هستند. استفاده از این شبکه‌ها موجب کاهش هزینه بازاریابی و اثربخش‌تر شدن برنامه‌های بازاریابی می‌شود. در اینجا سعی شده تا راهکارهای مناسبی...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - بررسی اجمالی دو روش مهم در انتقال فناوری
بررسی اجمالی دو روش مهم در انتقال فناوری
انتقال فناوری یکی از روش‌ها مهم کسب درآمد برای شرکت‌های فناور است. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که هر یک مشکلات و مزایای خاص خود را دارد. در اینجا به بررسی اجمالی دو روش مهم انتقال فناوری...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - دلایل اصلی شکست شرکت‌های نوپا و نوآور در فناوری‌های نوین
دلایل اصلی شکست شرکت‌های نوپا و نوآور در فناوری‌های نوین
بسیاری از شرکت‌های نوپا در حوزه فناوری‌های بالا با شکست روبرو می‌شوند. کنکاش پیرامون دلایل این شکست‌ها و اعلام آن می‌تواند به کارآفرینان حوزه‌های فناوری‌بالا کمک کند تا با درنظر گرفتن این تجربیات...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - دلایل مهم بودن برون‌سپاری کارها در کسب و کار
دلایل مهم بودن برون‌سپاری کارها در کسب و کار
برون‌سپاری به عنوان یکی از راهبردهای بسیار مهم در کسب و کار شناخته می‌شود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. این گزارش دلایل برون‌سپاری و مزیت‌های ایجاد شده در این...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - راهنمای راه اندازی کسب وکار جدید
راهنمای راه اندازی کسب وکار جدید
اگر از جمله افرادی هستید که ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار دارید اما هنوز اقدامی برای شروع کار نکرده‌اید، توصیه می‌شود این راهنما را تا انتها بخوانید. در این راهنما، سعی شده تا مراحل مختلف...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
در این گزارش چگونگی تعیین هزینه‌های یک محصول برای تعیین نقطه سر به‌سر ارائه شده است. با بدست آوردن نقطه سر به‌سر می‌توان نقطه آغازی برای قیمت‌گذاری داشت و بر مبنای سیاست‌های شرکت، قیمت نهایی محصول...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
بازاریابی، همیشه یکی از دغدغه‌های شرکت‌های فناور بوده است. به‌صورت سنتی، روش‌هایی برای بازاریابی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ارسال نامه، تبلیغات رسانه‌ای و شرکت‌ در نمایشگاه‌ها اشاره نمود....
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا، معمولا محصول یا خدمت جدیدی را به بازار عرضه می‌نمایند. اما این جدید و نو بودن، ضامن فروش موفق نیست. بازاریابی، کلید اصلی موفقیت مالی است. اما بازاریابی به تنهایی...
 مرکز-کسب-و-کار-فناوری - شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
فضای نفس‌گیر رقابت بازار موجب شده تا شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا مجبور به بهبود دائمی عملکرد خود باشند. یکی از ابزارهای مورد استفاده در این مسیر، مدیریت صحیح نیروی انسانی است. شایستگی نیروی...
صفحه اول < صفحه قبلی 1 2 صفحه بعدی > صفحه آخر
صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20