فهرست بلاگ ها

صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20
برو به صفحه :
تعداد در صفحه:
  - ژاپن: بهشت نوآوری و خلاقیت، جهنم کارآفرینی
ژاپن: بهشت نوآوری و خلاقیت، جهنم کارآفرینی
ژاپنی‌ها همیشه در ارائه محصولات جدید، نوآوری را سرلوحه طراحی‌های خود قرار می‌دهند. در واقع کشور ژاپن بهشت نوآوری است، با این حال کارآفرینی در این کشور با ضعف‌هایی روبرو بوده است. بسیاری فرهنگ و...
  - چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
نگارش مدل کسب و کار، ممکن است برای بسیاری دشوار باشد. در این گزارش کوتاه، چگونگی طراحی یک مدل کسب و کار در چهار گام تشریح می‌شود.
  - چگونه یک برنامه کسب و کار بنویسیم.
چگونه یک برنامه کسب و کار بنویسیم.
هر کسب و کاری نیاز به برنامه‌ریزی دارد. بسیاری از متخصصان معتقداند که در کنار هر کسب و کار، باید یک برنامه کسب و کار نیز وجود داشته باشد. نوشتن برنامه کسب و کار برای برخی، کاری عبث و وقت‌گیر به...
  - چه نوع قیمت‌گذاری مناسب است؟
چه نوع قیمت‌گذاری مناسب است؟
قیمت‌گذاری کالا یکی از موارد پر چالش در کسب و کار است که به بنا به شرایط و اهداف هر شرکت می‌تواند متفاوت از دیگر شرکت‌ها انجام شود. اگرچه، برای قیمت‌گذاری مناسب یک فرمول مشخص وجود ندارد اما...
0
  - چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
پتنت کردن یافته‌ها همیشه برای شرکت‌های کوچک و فناور چالش‌هایی به همراه داشته است. در اینجا برخی از این چالش‌ها مطرح شده‌است و راهکاری برای شرکت‌های فناوری به‌منظور استفاده از پتنت‌ها با هزینه کم...
  - چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
هرچند برون‌سپاری به عنوان یک ابزار کارآمد برای توسعه کسب و کار در جهان شناخته می‌شود، اما این کار چالش‌هایی دارد که در این گزارش به بررسی برخی از این چالش‌ها پرداخته می‌شود.
0
  - ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
بازاریابی محصولات فناوری بالا با دیگر محصولات تفاوت عمده‌ای دارد؛ دلیل این امر، ویژگی‌های منحصر به فرد این حوزه است. در این گزارش، ویژگی‌های بازاریابی شرکت‌های فناور معرفی شده و راهکارهایی برای...
  - هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
کارآفرینان کسب و کارهای کوچک باید اطلاع دقیقی از هزینه‌های ثابت و متغییر خود داشته باشند. این هزینه‌ها در نهایت می‌تواند برای تعیین قیمت نهایی محصول مورد استفاده قرار گیرد. در این گزارش به معرفی...
0
  - نکاتی مفید برای کارآفرینان نوپا در حوزه فناوری بالا
نکاتی مفید برای کارآفرینان نوپا در حوزه فناوری بالا
پیش از شروع یک کسب و کار تازه در حوزه فناوری بالا، نکاتی کلیدی وجود دارد که دانستن آنها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. درک صحیح از ایده و نوآوری، چگونگی پیاده‌سازی و مواردی درباره استخدام...
  - نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
بسیاری از شرکت‌های نوپا، نیاز به سرمایه‌گذار دارند. بهترین ابزار برای جلب سرمایه‌گذار، ارائه برنامه کسب و کار (Business Plan) صحیح است. چگونگی نگارش این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذار را...
0
  - نقش طلایی شرکت‌های کارآفرین نوپا برای اقتصاد کشور
نقش طلایی شرکت‌های کارآفرین نوپا برای اقتصاد کشور
شرکت‌های کارآفرین نوپا بیشترین مواهب اقتصادی را برای یک کشور ایجاد می‌کنند. بنابراین باید از کارآفرینان جوان که صاحب ایده‌ای نو هستند حمایت شود. در این بین دانشگاه‌ها نقش بسیار پررنگی دارند که باید...
  - نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
بسیاری از کارآفرینان تصور می‌کنند که تولید یک محصول خوب تضمین کننده کسب و کاری خوب است. اما در عمل، تولید محصول، تنها نیمی از کار است. در حوزه فناوری بالا که هر روز نیاز مشتریان دستخوش تغییر...
  - ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
فروش ایده یکی از ساده‌ترین مسیرهای کسب در امده از خلاقیت است. برای خرید و فروش ایده روش منحصر به فردی وجود ندارد. در این گزارش مراحلی پیشنهاد شده که با طی آن شانس موفقیت خود را در فروش ایده افزایش...
0
  - فرصت‌شناسی در کسب و کار، رمز موفقیت کارآفرینان
فرصت‌شناسی در کسب و کار، رمز موفقیت کارآفرینان
از ارائه ایده تا راه‌اندازی یک شرکت نوپا در حوزه فناوری بالا، راه درازی است. فرصت‌شناسی یکی از عوامل موثر در این مسیر است، در واقع این که یک کارآفرین بتواند برای مسیر تبدیل ایده به محصول، فرصت‌ها و...
  - شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
فضای نفس‌گیر رقابت بازار موجب شده تا شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا مجبور به بهبود دائمی عملکرد خود باشند. یکی از ابزارهای مورد استفاده در این مسیر، مدیریت صحیح نیروی انسانی است. شایستگی نیروی...
  - سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا، معمولا محصول یا خدمت جدیدی را به بازار عرضه می‌نمایند. اما این جدید و نو بودن، ضامن فروش موفق نیست. بازاریابی، کلید اصلی موفقیت مالی است. اما بازاریابی به تنهایی...
0
  - روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
روش‌های نوین تبلیغاتی برای شرکت‌های فناور
بازاریابی، همیشه یکی از دغدغه‌های شرکت‌های فناور بوده است. به‌صورت سنتی، روش‌هایی برای بازاریابی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ارسال نامه، تبلیغات رسانه‌ای و شرکت‌ در نمایشگاه‌ها اشاره نمود....
صفحه اول < صفحه قبلی 1 2 صفحه بعدی > صفحه آخر
صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20