فهرست بلاگ ها

صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20
برو به صفحه :
تعداد در صفحه:
  - 7 اشتباه مرگبار مالی و حسابداری در شرکت‌های نوپا
7 اشتباه مرگبار مالی و حسابداری در شرکت‌های نوپا
شرکت‌های نوپا ممکن است در بخش مالی و حسابداری دچار اشتباهاتی شوند که به کسب و کار آن لطمه وارد کند. 7 اشکال عمده که کارآفرینان شرکت‌های نوپا باید از آن پرهیز کنند در ذیل آمده است.
0
  - هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارهای کوچک
کارآفرینان کسب و کارهای کوچک باید اطلاع دقیقی از هزینه‌های ثابت و متغییر خود داشته باشند. این هزینه‌ها در نهایت می‌تواند برای تعیین قیمت نهایی محصول مورد استفاده قرار گیرد. در این گزارش به معرفی...
0
  - 5 کاری که باید شرکت‌های نوپا برون‌سپاری کنند.
5 کاری که باید شرکت‌های نوپا برون‌سپاری کنند.
شرکت‌های نوپای باید بتوانند از انرژی خود برای توسعه کسب و کار استفاده کنند. معمولا مدیران خود را درگیر برخی فعالیت‌هایی می‌کنند که آورده زیادی برای آنها ندارد. در اینجا 5 فعالیتی که باید توسط...
0
  - بررسی اجمالی دو روش مهم در انتقال فناوری
بررسی اجمالی دو روش مهم در انتقال فناوری
انتقال فناوری یکی از روش‌ها مهم کسب درآمد برای شرکت‌های فناور است. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که هر یک مشکلات و مزایای خاص خود را دارد. در اینجا به بررسی اجمالی دو روش مهم انتقال فناوری...
0
  - نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
نکات و حاشیه‌های نگارش برنامه کسب‌و‌کار برای جلب سرمایه‌گذار
بسیاری از شرکت‌های نوپا، نیاز به سرمایه‌گذار دارند. بهترین ابزار برای جلب سرمایه‌گذار، ارائه برنامه کسب و کار (Business Plan) صحیح است. چگونگی نگارش این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذار را...
0
  - ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
ملزوماتی برای افزایش شانس فروش ایده
فروش ایده یکی از ساده‌ترین مسیرهای کسب در امده از خلاقیت است. برای خرید و فروش ایده روش منحصر به فردی وجود ندارد. در این گزارش مراحلی پیشنهاد شده که با طی آن شانس موفقیت خود را در فروش ایده افزایش...
0
  - چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
چالش‌های برون‌سپاری در یک کسب و کار
هرچند برون‌سپاری به عنوان یک ابزار کارآمد برای توسعه کسب و کار در جهان شناخته می‌شود، اما این کار چالش‌هایی دارد که در این گزارش به بررسی برخی از این چالش‌ها پرداخته می‌شود.
0
  - دلایل مهم بودن برون‌سپاری کارها در کسب و کار
دلایل مهم بودن برون‌سپاری کارها در کسب و کار
برون‌سپاری به عنوان یکی از راهبردهای بسیار مهم در کسب و کار شناخته می‌شود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. این گزارش دلایل برون‌سپاری و مزیت‌های ایجاد شده در این...
0
  - استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تقویت بخش بازاریابی
استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تقویت بخش بازاریابی
شبکه‌های اجتماعی ابزاری بسیار مناسب در خدمت شرکت‌های فناور هستند. استفاده از این شبکه‌ها موجب کاهش هزینه بازاریابی و اثربخش‌تر شدن برنامه‌های بازاریابی می‌شود. در اینجا سعی شده تا راهکارهای مناسبی...
0
  - چه نوع قیمت‌گذاری مناسب است؟
چه نوع قیمت‌گذاری مناسب است؟
قیمت‌گذاری کالا یکی از موارد پر چالش در کسب و کار است که به بنا به شرایط و اهداف هر شرکت می‌تواند متفاوت از دیگر شرکت‌ها انجام شود. اگرچه، برای قیمت‌گذاری مناسب یک فرمول مشخص وجود ندارد اما...
1
  - روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
روش محاسبه قیمت تمام شده و فروش محصول
در این گزارش چگونگی تعیین هزینه‌های یک محصول برای تعیین نقطه سر به‌سر ارائه شده است. با بدست آوردن نقطه سر به‌سر می‌توان نقطه آغازی برای قیمت‌گذاری داشت و بر مبنای سیاست‌های شرکت، قیمت نهایی محصول...
11
  - سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
سازمان‌دهی بازاریابی در شرکت‌های فناور
شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا، معمولا محصول یا خدمت جدیدی را به بازار عرضه می‌نمایند. اما این جدید و نو بودن، ضامن فروش موفق نیست. بازاریابی، کلید اصلی موفقیت مالی است. اما بازاریابی به تنهایی...
0
  - ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
ویژگی‌های منحصر به فرد بازاریابی در حوزه فناوری بالا
بازاریابی محصولات فناوری بالا با دیگر محصولات تفاوت عمده‌ای دارد؛ دلیل این امر، ویژگی‌های منحصر به فرد این حوزه است. در این گزارش، ویژگی‌های بازاریابی شرکت‌های فناور معرفی شده و راهکارهایی برای...
  - نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
نقش بازاریابی صحیح در حوزه فناوری بالا
بسیاری از کارآفرینان تصور می‌کنند که تولید یک محصول خوب تضمین کننده کسب و کاری خوب است. اما در عمل، تولید محصول، تنها نیمی از کار است. در حوزه فناوری بالا که هر روز نیاز مشتریان دستخوش تغییر...
  - اتخاذ حداقل 5 مدل کسب و کار مختلف به‌صورت هم‌زمان
اتخاذ حداقل 5 مدل کسب و کار مختلف به‌صورت هم‌زمان
بسیاری از محققان معتقداند که دوره اتخاذ یک مدل کسب و کار در شرکت‌های فناور به سر رسیده است. در حال حاضر با توجه به تغییرات سریع بازار، شرکت‌های فناور بهتر است حداقل از 5 مدل کسب و کار مختلف به طور...
  - چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
چگونه یک مدل کسب و کار خوب بنویسیم.
نگارش مدل کسب و کار، ممکن است برای بسیاری دشوار باشد. در این گزارش کوتاه، چگونگی طراحی یک مدل کسب و کار در چهار گام تشریح می‌شود.
  - چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
چالش‌های پتنت برای شرکت‌های کوچک و فناور
پتنت کردن یافته‌ها همیشه برای شرکت‌های کوچک و فناور چالش‌هایی به همراه داشته است. در اینجا برخی از این چالش‌ها مطرح شده‌است و راهکاری برای شرکت‌های فناوری به‌منظور استفاده از پتنت‌ها با هزینه کم...
  - شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
شاخص‌های شایستگی نیروی انسانی در شرکت‌های فناور
فضای نفس‌گیر رقابت بازار موجب شده تا شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بالا مجبور به بهبود دائمی عملکرد خود باشند. یکی از ابزارهای مورد استفاده در این مسیر، مدیریت صحیح نیروی انسانی است. شایستگی نیروی...
صفحه اول < صفحه قبلی 1 2 صفحه بعدی > صفحه آخر
صفحه 1 از 2 | تعداد نتایج : 37 | 1 - 20